Leveranciers

Wheel of Retail 2010: Consumentenwheel + Winnaar Categorie Zuivel

FrieslandCampina Dagvers

Mona Luchtige Oud-Hollandsche puddingen  

 

De trend van nostalgie en genieten van ouderwets lekkere dingen heeft Mona succesvol vertaald 
binnen puddingen. Het concept Oud-Hollandsche puddingen spreekt zowel gezinnen als één- en tweepersoonshuishoudens aan.

 

Met Mona weet FrieslandCampina de juiste snaar bij de consument te raken. De sterke focus op genieten 
zorgt voor groei. Mona levert een belangrijke bijdrage binnen de totale categorie Verse Zuivel, zegt trade marketing manager Linda van Rijn. Mona is erg populair bij gezinnen met kinderen, een groep die voor 60 procent verantwoordelijk is voor de bestedingen binnen verse specialiteiten.’


Senior trade marketeer Cornelie van Marle vult aan: ‘Specialiteiten zijn weer helemaal hot en dat is te 
danken aan Mona. Pudding trekt een steeds bredere kopersgroep aan, met name jongeren. 
Die verjonging is mede door Oud-Hollandsche puddingen (Stroopwafelpudding en Appeltaartpudding) 
in gang gezet.’ Aangeboden in een verpakking die door de Delfts blauwe print onderscheidend is.’ 
Je ziet dat de omzet van Oud-Hollandsche puddingen geheel additioneel is en bovenop de markt komt.’


De introductie is ondersteund met de nationale promotie ‘Mona Oud-Hollandsch Tafelkleedspel’, 
een familiespel in de vorm van een tafelkleed.


FrieslandCampina Dagvers

FrieslandCampina Dagvers

Adres: Industrieweg 130-134
3044 AT Rotterdam
   
Telefoon: 010 - 4887000
Fax: 010 - 488 7199
   
E-mail:
Website: www.frieslandcampina.com